روانکاری یک عامل مهم جهت عمر دستگاه ها و ماشین آلات می باشد. هزینه ای که برای گریس پمپ می شود به مراتب بهتر وبا صرفه  تر است تا اینکه دستگاه با عدم گریس کاری معیوب شود چون علاوه بر هزینه تعمیرات دستگاه مدتی متوقف شده و از خط تولید حذف می شود.

به منظور روانکاری از گریس استفاده می شود. گریس ها به علت گرانروی زیاد به راحتی انتقال داده نمی شوند از اینرو باید دستگاه مناسبی برای اینکار تهیه کرد تا در امر روانکاری مشکلی پیش نیاید. گریس پمپ ها فشار مورد نیاز جهت پمپاژ گریس را تامین می کنند.

گریس پمپ علاوه بر روانکاری و کاهش اکسیداسیون برای تمیزکاری نیز استفاده می شود. مانند جاهایی که رسوب در آن محل زیاد است ونیاز به از بین بردن رسوب می باشد.

سیستم روانکاری قابل اعتماد که بتواند به طور منظم وبرنامه ریزی شده کار کند می تواند از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری کند. گریس پمپ اتوماتیک  جهت گریسکاری دستگاه های صنعتی با قابلیت تنظیم زما ن کارکرد وزمان استراحت استفاده می شود. این نوع گریس پمپ ها دارای فشار تزریق بالا و ودبی پایین می باشند.

گریس پمپ اتوماتیک  در صنایع مختلف(ماشین آلات راهسازی ،توربین های بادی،بچینگ(دستگاه تولید بتن)،ماشین های معدن و خطوط تولید وهر جای دیگر که  روانکاری منظم  و دایمی دارای اهمیت فراوان است) استفاده می شود.

در صورتی که نیاز به  نقاط بیشتری برای گریس کاری باشد میتوان از قطعه ای به نام مقسم گریس استفاده کرد ونقاط مختلفی را گریسکاری کرد. مقسم ها بر حسب خروجی که دارند تقسیم بندی می شوند(4،6،8،…) و می توانند به سنسورهایی جهت اطمینان از صحت عملکرد مجهز شوند.

مشخصات کلی گریس پمپ اتوماتیک

قابل استفاده با برق 24 ولت دی.سی. و220و380 ولت

حجم مخزن 2، 4، 6، 10، 30 و 100 لیتری

فشار کاری 400 بار

دارای 1 تا 30 خروجی

محدوده دمای عملکرد 20 – تا 80 درجه سانتیگراد

دارای تایمر


گریس پمپ گریس ,دستگاه ,استفاده ,روانکاری ,دارای ,فشار ,گریس استفاده ,گریس کاری ,ماشین آلات منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت معرفی هنرمندان کرمانشاه رویا چت | رویاچت | رویا گپ | رویاگپ | رویا چتروم | رویاچتروم معرفی کالا فروشگاهی وبلاگ جامع گردشگری و توریست مهر کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. فروش محصولات لاغری و تناسب اندام و چاقی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان